השקת קניון AFIMALL

AFIMALL אפריקה ישראל

איך לבלוט בעיר של 15M תושבים רווית קניונים?

מול חברת אפריקה ישראל עמד אתגר גדול בבואה להשיק את קניון הענק שלה ברוסיה. הראשון באיוש והשכרת שטחי המסר תוך מקסום המחיר למטר לצד יצירת טראפיק צרכנים גדולים שיבטיח ממוצע פדיון מכירות גבוה.
ומה יותר נכון לקניון הגדול במוסקוה לחגוג אם לא את התרבות הרוסית ולרכב על הפטריוטיות הגדולה של תושבי מוסקבה. מתוך הבנה כי על הקניון לספק במה לחוויה ייחודית וחד פעמית שתייצר עוגן ובידול- הוקמה בקניון תערוכת בבושקות (מטרושקות) מרהיבה – של פסלי בבושקות בגובה 20 מטרים. באירוע ההשקה  נכחו מעל 50 אלף איש ומיטב אומני הבמה הרוסיים. כל מהלך המיתוג והפרסום נוהל כסיפור הוליסטי אחד סביב תמת הגאווה הרוסית.

previous arrow
next arrow
previous arrownext arrow
Slider