בזק בינלאומי מיתוג מעסיק

מעפילים למצדה בזק בינלאומי

איך מחברים את העובדים להבטחת המותג ומייצרים מיתוג מעסיק שמשמר ומושך עובדים?

האתגר: בזק בינלאומי הובילה במשך שנים קמפייני שיווק מושקעים שבנו לאורך השנים את מותג החברה – "יותר ממספר אחת" אל מול קהל צרכניה שבשוק. בשנים האחרונות החלו להבין מנהלי החברה כי כדי להמשיך לשמר את העובדים האיכותיים של החברה כמו גם להיות אטרקטיבים לעובדים פוטנציאלים בהווה ובעתיד על החברה להשקיע מאמצים דומים בהנחלת רוח המותג גם פנימה אל תוך הארגון.

הפיצוח: היה ברור שיש לעצב חוויה עוצמתית, אותנטית שתצליח להדהד את סיפור המותג לעובדי החברה תחת הקונספט: ווינרים עם נשמה.  שורה של פעולות וטיזרים הובילו אל אירוע השיא – כיבוש מצדה! בשעות אחר הצהריים הגיעו כל 2500 עובדי החברה למרגלות ההר. את ההעפלה במעלה ההר עשו על העובדים כשהם מצויידים בגדלים ובתופים – כשהם מגיעים אל הפסגה ממש בדימדומי השקיעה. מנכ"ל החברה דאז מר אבי בנבנישתי  שהוביל את השיירה פנה לעובדים בנאום מרגש ואישי ע מה זה אומר מבחינתו להיות ווינר עם נשמה.כל אלפי העובדים חתמו על קיר האמנה שבו הצהירו – גם אני ווינר עם נשמה, ושרו את המנון החברה.בהמשך נהנו העובדים מלילה מרגש של הופעות ופינוקים והתקרבות וגיבוש שייזכרו לשנים רבות.