האתגר: להאפיל על ניסיונות ההשחרה של ארגוני ה-BDS לקראת אירוויזיון 2019 בתל אביבהמשרד לעניינים אסטרטגים הקים רשת בלוגרים מרחבי העולם שמשמשים כרשת משפיענים לטובת ישראל. בכל שנה מוזמנים 150 חברי הרשת מ- 15 מדינות מרחבי העולם לביקורבישראל, שיוכלו בעצמם להפריך את טענות ה- BDS ויספרו על זה לכל העוקבים שלהם.
הפיצוח: אירוע השיא של הביקור: האקתון פרסום במדבר. הזמנו את המשפיענים לסדנת פרסום שרתמה את הכוח היצירתי שלהם באמצעות תחרות של יצירת קמפיינים דיגיטלים כמענה לקריאות החרם של ה- BDS שתחגוג את הפלורליזם והעושר התרבותי של מדינת ישראל תחת הכותרת Harmony Is_Real. הסדנא נערכה במשרד פרסום אמיתי במצפה רמון בליווי אנשי אסטרטגיה וקריאטיב בפורמט של תחרות בין קבוצות – הקמפיין הזוכה זכה להיות מופק ונשלח לכלל הרשת לשימושם לקראת תחרות האירווזיון .