קייטנות הקיץ של I DIGITAL

בתי ספר לחדשנות

קייטנות הקיץ של I DIGITAL

איך יוצרים חיבור עם צרכני ה- POME של הקטגוריה

חברת אי-דיגיטל הינה היבואנית הרשמית של מוצרי אפל בישראל. החברה משיקה מוצרים שונים בכל שנה ביניהם מחשבים, לפטופים, טאבלטים ומכשירי סלולר. החברה ביקשה לייצר חוויה משמעותית עבור צרכנים צעירים הנכנסים לקטגוריה (POINT OF MARKET ENTRY) יאמצו את מוצרי החברה וייהנו מהאפשרויות השונות ליצירה שהם מאפשרים.
תחת הקונספט – קייטנות הקיץ של אי- דיגיטל, בנינו יום חוויתי אליו נרשמו ילדים בני 10-15 ויצרו יחד קבוצות עבודה שתיפקדו כמו בית הפקה קטן. כל ילד קיבל על עצמו תפקיד בדרך להפקת סרטון ווידאו מושקע. התסריטאי כתב את הסרטון, המפיק בחר לוקיישן ווידא שיש את כל מה שצריך לצלם, במאי ועורך היו אמונים על הצילום והעריכה. יחד הם תכננו, צילמו וערכו סרטוני וווידאו בשימוש כלי אפל שונים.
משתתפי הקייטנה שיתפו את הסרטונים והעלו אותם לרשתות החברתיות וכך קיבלה הקייטנה הד נוסף בקרב לקוחות פוטנציאלים נוספים.  
הקייטנה נמשכה על פני 14 ימים ופגשה קרוב ל- 1000 צרכנים צעירים שלקחו חלק ושיתפו את חוויית הקייטנה.